3 Haziran 2015 Çarşamba

Paranormal Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Geçen ay bitirdiğim ancak üşengeçliğimden yorumunu bu aya sarkıttığım Paranormal kitabımızın yorumuyla sizlerleyim. Evet çok kasıntılı bir giriş oldu neyse çaktırmadan devam edelim. :)
Nereden başlayacağımı da bilemiyorum ki şimdi. Evie paranormal yaratıkları insanlardan ayırabilme yeteneğine sahip tek insandır. Yani paranormal yaratıkların gerçek görünüşlerini görmektedir. ( Çok hoş bir durum olmasa gerek. -_-)
UPTA'da (Uluslararası Paranormal Tecrit Ajansı ) paranormal yaratıkları hizada tutmak adına çalışmaktadır. Ve bir kehanetle Evie'nin başına gelmedik kalmaz. Konuya fazla değinmek istemiyorum aslında. Çünkü spoiler vermekten korkuyorum ki zaten konuyu da ana hatlarıyla anlattım. Bir günde bitirdiğim , çerezlik diye tabir ettiğim kitaplardan oldu. Karakterleri falan da çok sevdim. Akıcı , komik ve gerçekten eğlenceli bir kitaptı. Bu arada Evie'nin en yakın arkadaşı bir denizkızı ve suda yaşadığı için düşünceleri bir makine aracılığıyla seslendiriliyor. Bu deniz kızımız da biraz küfürbaz ancak makine küfürleri algılayamadığı için biiiiipppp diye çeviriyor. O kısımlar gerçekten hoşuma gitmişti. 
Laf aramızda ben bu seriye başlamak için tam 1 yıl bekledim. -_- Niye derseniz , sadece benim akıllılığımdan. -,- Neyse geçen yıl bu serinin 2. kitabı olan Doğaüstü'yü kapağı ve konusunu beğenerek kitap fuarından almıştım ancak sonradan bunun bir seri olduğunu ve aldığım kitabın 2. kitabı olduğunu öğrendim. Anca bu yılki kitap fuarında ilk kitabı alabildim. Seneye olacak fuardaysa eğer bir aksilik olmazsa 3. kitabı da alıp bu devri kapatmayı planlıyorum. -_-  Neyse şimdilik bu kadardı. Bol kitaplı günler. Ve son olarak biiiiipppppp. :) ( Bunu yapmazsam içimde kalırdı.)



2 yorum:

  1. Öyle çok iddialı bir kitap olmasa da idare eder bence :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle aman aman beğendiğim bir kitap değildi ama beğendim. :D Yani bir çırpıda bitebilecek , kolay okunan bir kitaptı. :)

    YanıtlaSil