30 Haziran 2015 Salı

Müzede Bir Gece 3 - Lahitteki Sır | Film Yorumu

Herkese merhaba. :)

Birçoğunuzun bildiği Müzede Bir Gece filmlerinin üçüncü ve sanırım son filmi olan Lahitteki Sır'ı izledim ve serinin diğer filmleri gibi yine çok beğendim. 
New York Müzesi bildiğiniz üzere sıradan bir müze değildir. Bu müzedeki heykeller geceleri , bir tablet
sayesinde canlanmaktadır ama bir sorun vardır , tabletin yenilenmesi gerekmektedir. Bunun üzerine gece bekçimiz Larry ve diğer kahramanlarımız Britanya Müzesi'ne doğru tableti yenilemek için yola çıkarlar. Larry , oğlu Nick ve Newyork Müzesi'ndeki kahramanlarımız tableti eski gücüne kavuşturmak için yine maceradan maceraya koşarlar.




Filmi izlerken yine çok eğlendim. Zaten karakterlerin oyunculuklarını da çok beğeniyorum. Filmde pek çok açıdan başarılıydı ve izlerken gerçekten keyif aldım. Bu filmde Britanya Müzesi'ndeki heykeller de canlandığından yeni karakterler de katılmış ve bu da filme oldukça renk katmıştı.




Filmde sevdiğim ve bol bol güldüğüm pek çok sahne vardı ama Larry'nin yılanlarla mücadelesi favorilerim arasındaydı sanırım. Bir de son kısmı beğendim. İzleyince anlayacaksınız minik maymunumuzun (adını nasıl unuttum inanın bilmiyorum -,- ) Larry'le olan sahnesi de beklenmedik ve güzeldi. İzlemenizi önerebileceğim eğlenceli bir filmdi. Şimdlik hoşçakalın. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder