7 Haziran 2015 Pazar

Mimlendim #1

Herkese merhaba. :)
Nasılsınız? Valla ben harikayım. Düşesin Günlüğü tarafından mimlenmişim. Hem de iki mim için. :O  Bu benim yapacağım ilk mim ve gerçekten çok heyecanlıyım. Neyse hadi başlayalım. :) 

İlk olarak simsiyah kitap etiketiyle başlayalım bakalım.





1. İnce mi? Kalın mı?
Aslında bu soru benim için çok göreceli. Kitabın akıcılığı ve güzelliğine göre cevabım değişiklik
gösterebilir diyerek işin içinden sıvışıyorum. :D

2. Artemis mi? Ephesus mu?
Artemis. Ama fiyatlarını biraz daha uygun yapıp kapaklarına daha çok önem verirlerse çok çok daha iyi olur ama Artemis'i seviyorum. :)

3. Dizi mi? Film mi?
Aslında bu soru da ilk soru gibi benim için göreceli ama illa bir tercih yapmam gerekirse filmleri seçerim. 

4. Yeşil mi? Mavi mi?
Mavinin her tonuna aşığım. :)

5. Lydia mı? Allison mu?
Tabiki Lydia. Lydia'yı tek geçerim peh. -,-

6. Matematik mi? Türkçe mi?
Galiba kesin olarak cevaplayabileceğim ilk soru bu oldu. Tabiki Türkçe. Düşünmedim bile. Bu soruyu matematikten kalmaktan kıl payı kurtulan biri cevaplıyor lütfen. -,-

7. Labirent Serisi mi? Lux Serisi mi?
Tabiki Lux. Tamam Labirent Serisi'ni de severim ama ne bileyim Labirent Serisi'nde sadece ben mi öyle düşünüyorum bilmiyorum ama yazar sanki kitapların sonunu oldu bittiye getiriyor gibi ki son kitaba karşı olan yorumlardan sonra sonuncu kitabı okumayı epey geciktirdim. Hem Daemon adamım ya. :D

Aynı Yıldızın Altında mı Siyah Damar mı?
John Green alışveriş listesini bile düşünmeden okurum diyebileceğim bir yazar ama öte yandan Siyah Damar'ı okumadım ama olumlu yorumlar alıyor. Bir sonraki alışverişimde almayı planlıyorum. O yüzden bu soruyu malesef cevaplayamıyorum. Gönül isterdi ki Siyah Damar'ı da okumuş olsaydım. -,-

9.Bilimkurgu mu fantastik mi?
Kitaplarda bilimkurguyu sevmiyorum açıkçası ama Marslı istisna tabi. :) Filmlerde bilim kurgu ama.

10. Aşk mı? Dram mı?
Dram.

11. John Green mi? Brandon Sanderson mı?
Bunu utanarak söylüyorum ki daha önce hiç Brandon Sanderson okumadım ve o yüzden cevaplayamayacağım ama kitaplığımda kitabı mevcut ve en kısa zamanda okumayı planlıyorum.

Etiket için teşekkürler !


Şimdi de diğer mime geçelim. :)

Tatlı Kitap Canavarı Mimi

 1- Bilgisayarın masa üstünde görüntüsü ne?

2-Bir kafeye girdiğinde, GENELLİKLE ne Sipariş verirsin?
Bu duruma göre değişir ya bilemedim şimdi. :D

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Oku oku'dan sipariş kontrolüne baktım. :D

4- En son kiminle mesajlaştın?
Güneş'imle. Candır o can. :D <3

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Sinema deseydin bilirdim bak. :D Ama tiyatroya gitmeyeli epey oluyor. -,-

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
Perşembe günü.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Supernatural kesinlikle. Koyusundan hunter'ım. :D Koyusundan artık nasıl oluyorsa. -,-

8-En son ne tür müzik dinledin?
Türünü bilmiyorum ama Alexander Rybak'ın son şarkısını dinledim ve dinliyorum. O adamı çok seviyorum ya. <3

9- Seni en çok ne çıldırır?
Kasıntı tipler. Yani böyle kendini her şeyin üstünde tutan insanlar ve yapmacık davranışlar. Öyle insanlara sesleniyorum doğal olun biraz ya. -,-

10-Ne zaman uyanırsın?
Valla ben önceden öğlen falan kalkardım ama son dönemde uyuyamıyorum. Ama ciddi anlamda uyku problemi çekiyorum. Yani akşamları uykum gelmiyor , sabahları da fazla uyuyamıyorum. Mesela dün gece 4'de anca uyuyabildim sabah 8'de kalktım. Çok az farkındayım ama anca öğlen falan uyuyorum artık. Uyku düzeni falan daha tatilin başında hakgetire. Sonumuz hayrola. -,-

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Anlamadım. -,- İlkay yani. :D

12 Favori emojin hangisi?
Güneş saolsun. :D


13- Kedi mi köpek mi?
Köpek sanırım.

14- Kuzey mi güney mi?
Kuzey. Çünkü Alex (Alexander Rybak olan Alex'den bahsediyorum. :D ) Norveç'te yaşıyor. -,- :D

15-İstanbul Ile Ilgili en sevmediğin şey?
İstanbul'a hiç gitmedim. -,-

16- İstanbul'da en sevdiğin Üç semt?
Gitmedim malesef.

17- Kafanda genel olarak ne olur?
Planlarım olur. Çok pimpirikli bir insanımdır ama o planlara uyup uymadığım tartışılır tabi. -,-

18-Komedi mi dram mı?
Komedi. Gülmek iyidir. :D

19-Çay mı kahve mi?
Kahve. :D

20-Bu soruları cevaplamadan kez ne yapıyordun?
Soruda anlatım bozukluğu var ama uyuyordum. :D Eh  gece 4 saatçik uyuyunca haliyle içim geçmiş. Ama kitap okurken uyuyakalmışım ek olarak. :D

21-Son olarak ilk sırrını söyle?
Pek sır tutabilen biri değilimdir ama zaten sırrımı söylersem o artık sır olmaz değil mi ama :D

Bu arada yeniden Düşesin Günlüğü 'ne beni mimlediği için çok teşekkür ederim. Kendisiyle blog vesilesiyle tanışmış olduk ve gerçekten  kısa zamanda iyi arkadaşlarımdan olduğunu söyleyebilirim sanırım ki ben insanlarla iletişim kurarken yapım gereği başlarda çekinirim. -,- Bloğu açma amacım da buydu zaten yeni dostlar kazanmak. Kimi mimleyeceğimi bilmiyorum bile. -,-
 Fan Girl'ün Güncesi , Sürrealistimsi Okuyucu , Kitaplii Dünyam ' ı mimliyorum. Ayrıca tabi yapmak isteyen herkes yapabilir. :D
Bu arada Düşesin Günlüğü'nün cevapları için : tık tık

Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)






2 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok eğlenceli olmuş !
    9. soruya cevabımız aynı :D

    YanıtlaSil
  2. Aynen zaten cevaplarken fark ettim de zevklerimiz aşağı yukarı benziyormuş :D

    YanıtlaSil