9 Haziran 2015 Salı

Kargo Ne Getirmiş ? | Kitap Alışverişi #4

Herkese merhaba. :)
Bu postta ne bir kitap yorumu ne de bir film yorumu yapacağım. Veya bu bir mim yazısı da değil. Bu en sevdiğim konu olan kitap alışverişi yazısı. :)
Okulların kapanması ve tatile girmemiz üzerine kitap alışverişi yaptım. Aldığım kitapların yarısı babamın hediyesi , yarısı da kendi paramla aldığım kitaplar. Yani teoride
kendi param. Harçlıklar da babamın cebinden çıkıyor. -,- Ama neyse sonuçta ben biriktirdim diyelim ve konuyu daha fazla saptırmayalım. :)
İlk kez internet üzerinden alışveriş yaptım ve güzel bir deneyimdi. İlk alışverişimi Okuoku'dan yapmış bulundum ve gerçekten memnun kaldım. Sadece araya haftasonu girdiği için kitaplarıma geç kavuştum ama o da siteyle alakalı bir şey değil sonuçta. Aslında endişelerim de yok değildi. Sonuçta ilk kez internet üzerinden alışveriş yapıyordum ve kitapların hasarlı gelmesinden de endişeleniyordum ama kitaplarda pek bir hasar yok. Yani benim gibi pimpirikli değilsiniz hiç yok bile denebilir sanırım. -,-
Hem internet üzerinden alışveriş yapmak çok daha hesaplı oluyor. Bundan böyle indirim olmadıkça kolay kolay kitapçıdan veya D&R'nin mağazasından kitap almam gibime geliyor.
Kargo geldiğinde sanırım çığlık çığlığa kapıya koşturmuştum ki bu gerçekten pek hoş değildi. -,- Zaten koliyi açmam ayrı bir komediydi. Resmen kutuyu parçaladım. Ama elimde değil napayım canım :D 
Neyse işte bir de imzalı bir kitabım var. Aslında imzalı geleceğinden kuşkuluydum çünkü imzalı basımının tükendiğini , baya bi geç sipariş ettiğimi düşünmüştüm ama şükür ki çok da geç değilmiş. Kitap Hırsızı'nın imzalı olduğunu görünce abartısız 10 dakika sırıttım sanırım. -,-
Hepsi de almayı çok istediğim ama fakirliğimin hat safhada olduğu şu dönemde alamadığım , içime oturan kitaplardı ama babamın sayesinden onlara kovuştum. Seni seviyorum baba :D
Kitaplığa yerleştirirken hepsini okşayıp bağrıma bastım sanırım. Hepsi benim bebeklerim , hepsi benim kuzucuklarım. :D Tamam sakinim. -,-
Bir sonraki postta görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)
NOT : Rüzgar'ın Adı harika ilerliyor. Keşke ebatından korkmayıp önceden başlasaymışım. Ama şimdi düşününce iyiki okul zamanı başlamamışım diyorum çünkü kitap değişik bir şekilde kendini okutturuyor yani bir kere elinize almayagörün bırakamıyorsunuz.
Dipnot : Okuoku'ya ayraçlar ve nescafe için ayrıca çok teşekkür ederim.

İşte aldığım kitaplar :


2 yorum:

  1. Hepsi çok güzel görünüyor *-*
    Bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim , bende kutuyu açtığım o ilk an sanırım birazcık mutluluk sarhoşluğu yaşadım. :D

    YanıtlaSil