30 Haziran 2015 Salı

Haziran Ayında Okuduklarım

Herkese merhaba. :)
Bir ayın daha sonuna geldik ve bu ay yaşadığım sinir bozucu internet sorunu nedeniyle kendimi kitaplara verdim. Aslında bu bir bakıma iyi de oldu. Bu ay birbirinden güzel kitaplar okumuşum şu an onu fark ettim. :)
Bu ay 1 manga , 1 wattpad hikayesi ve 13 okuma kitabı olmak üzere toplam 15 kitap okumuşum. Bence bu sayı çok güzel. Ay sonunda
okuduğum kitaplara bakınca ben bile kendime şaşırdım doğrusu. :D 
Değerlendirmeye geçersem eğer : 

Tek İsim Tek Kader ---->  3.5 \5
Duman ve Kemiğin Kızı ----> 5\5
Beni Seç ----> 4\5
Yeni Dünya ----> 4\5
Death Note ----> 5\5
Kurucunun Kızı ----> 5\5
Tatlı Bela ----> 1.5 \5
Postacı Kapıyı Çalmayacak ----> 5\5
Kaplan Laneti ----> 5\5
Buz Öpücük ----> 4\5
Rüzgarın Adı ----> 5\5
Zümrüt Yeşil ----> 3.5 \5
Büyü Ustası ----> 3.5 - 4  \5
Fantastik Canavarlar Nelerdir , Nerede Bulunurlar ?  ----> 4\5
Hazan Yaprakları ( Wattpad Hikayesi ) ----> 3 \ 5






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder