24 Haziran 2015 Çarşamba

Easy A | Film Yorumu



Bu post az önce izlediğim ve izlemekte gerçekten geciktiğim, belki biraz eskimiş, belki hepinizin bildiği , belki de benim gibi yeni öğrendiğiniz bir filmle ilgili. Ah filmin ismini söylemedim. İsmi ; Easy A. Kafa dağatabileceğim, eğlenceli bir film arıyordum ve Easy A bana bu konuda gerçekten yardımcı oldu. Olive lisede kendi halinde, kimsenin gözüne batmayan, kimseye karışmayan tipik bir öğrencidir. Taki o ilk söylenti ortaya atılana kadar. Aslında Olive yakın arkadaşına (sözde) onunla uğraşmaması için basit bir yalan söylemiştir ama bir kulak misafirinin bu haberi bütün okula yaymasıyla iş çığırından çıkmıştır. 


Söylentilere göre Olive, bekaretini kaybetmiştir. Olive gerçeği anlatmak için ne kadar çırpınsa da durum daha da kötüleşir ve Olive de bundan vazgeçer ve söylentilerdeki kız gibi davranmaya başlar. Aslında söylentilerin giderek akıl almaz boyuta gelmesinin bir diğer sebebi de Olive'nin yufka yüreği oldu bence. Çünkü artık hakkında söylenebilecekleri umursamadığından başkalarına yardım etmek adına kendi hayatını umursamamaya başladı. Sonra böyle böyle olaylar gelişti ama derine de inmek istemiyorum konuyla ilgili. Bence kendiniz izleyin ve neler oluyor görün derim. Konusuna bakarak basit bir gençlik filmi olduğunu kesinlikle düşünmeyin. Aksine içinde derin anlamlar yatan , insana bir şeyler katabilecek bir film. Bunları dipnot olarak söylüyorum çünkü bende başlarda filmi boş bir gençlik filmi sanmıştım ama çok fena yanılmışım.



Ayrıca şu son kısım sanırım benim de hayalim. ( Evet itiraflar , itiraflar. ) Ama kimin hayali değildir ki böyle saf katıksız ( ne olduğunu tam bulamadım ama sanırım ) aşk.
Bu arada Woodchuck Todd karakteri şu yandaki resimde çim makinesini süren çocuk oluyor. Bunu söyledim çünkü filmde ismi neydi açıkçası dikkat etmemiştim. Anca bitince bu ( muhteşem , harika ve güzel olan her şey olan -,- ) çocuğun ismi ne diye bakayım dedim ve öyle öğrendim yani.  Dediğim gibi eğer benim gibi bunca zaman izlemeseydiniz (2010 yapımı film) bir şans verip izleyebilirsiniz. Şimdilik hoşçakalın. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder