8 Haziran 2015 Pazartesi

Death Note - Manga Yorumu #1

Herkese merhaba. :)
Death Note okuduğum ilk mangaydı ve gerçekten çok sevdim. Devam etmeyi de düşünüyorum. Zaten animesini izlediğimden ayrıca keyif aldım. Anime izleyenlere animesini de öneririm. Ama tabi yazılı olarak okumak benim için çok daha güzel. Okumayı izlemeye her zaman tercih ederim. :)
Manga okumaya başlamak isteyenler de benim gibi Death Note'la başlayabilirler. Özellikle
gece yatmadan çok güzel okunuyor. Yani hani gece bir şeyler okumak istersin ama kitabı eline alınca istemsiz olarak gözlerin kapanır ya ha işte bunda öyle olmuyor. Çizimlerini falan da çok sevdim. 
Konusuna değinirsem ; lisenin bahçesine bir defter düşer ve okul birincimiz Light defteri eline alıp inceler. 
Defterde çok ilginç bir şey yazmaktadır : 
''Bu deftere ismi yazılan insan ölecek.''
Light başta buna inanmaz. Ona gelen aşk mektupları kadar saçma görünür ki Light gerçekten mükkemmel birisi bence. -,- Neyse bunu geçelim. :)
Light ölüm defterini denemek üzere televizyonda haberde çıkan suçlunun ismini yazar ve 40 saniye sonra tıpkı defterde yazdığı gibi suçlu ölür. 
Light'da dünyayı kötülüklerden arındırmak için defteri suçluları öldürmek üzere kullanmaya başlar. Çok geçmeden defterin sahibi olan shinigami Ryuk ona görülür. 
Sonraları insanlar bu kadar ölümden haliyle şüphelenmeye başlıyorlar ve L. kısaltmasını kullanan , kimsenin ismini cismini bilmediği bir dedektif Light'ın sırrını açık etmeye çalışır. Ama bilmediği şey Light'ın dudak uçuklatan zekasıdır. 
Gerçekten çok eğlenceli hemen okunabilecek ( ki ben bilerek yavaş okudum çünkü ikincisi elimde yok -,- ) bir mangaydı. Keşke manga okumaya daha önceden başlasaymışım dedirtti Death Note.
Neyse şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder