10 Mayıs 2015 Pazar

Tatlı Şeytan - Kitap Yorumu

Herkese merhaba. :)
Tatlı Şeytan ' da bitmiş bulunmakta. Şükür bitti.    -,-
Düşünüyorum da bir kitapta bütün karakterler nasıl dengesiz olabilir ? Ama bir türlü işin içinden çıkamıyorum. Zaten kitabın ilk yarısında sinirden Anna'nın o bal köpüğü sarısı lüle lüle saçlarını yolmayı düşleyerek geçirdim yani o derece psikopata bağladım. Kızımız çok temiz , naif , iyi kalpli falan filan da aşırı saf. Hatta saflığı
başka boyutlara gidiyordu da yazmıyorum. -,- Neyse işte böyle baş karakter kızımız Anna'ya aşırı gıcık kaptım. Allah'tan kitabın yarısından sonra birazcık katlanılabilir oldu. Sonra Kaidan'ımız var. Aslında Kaidan'ı da sevdim ama aradaki git gelli kararsız halleri beni benden aldı. Bir tek Kopano birazcık oturaklı , kararlarının arkasında duruyor dedim de neyse sakinim. -,- Aslına bakılırsa kurgusunu sevdim. Yani okuyucuyu içine çeken bir kurgusu var yani merakla okuyabiliyorsunuz ama benim sorunum karakterlerdeydi. Hele kitabın ilk yarısında hepsini ayrı ayrı boğmayı piskopatlık derecesinde istedim. -,- Sonradan birazcık toparlandılar ama yine de karakterleri çok sevemedim malesef. 
Onun dışında merak uyandıracak bir şekilde bitti ve elimde ikinci kitabı bulunduğundan Anna'ya katlanabileceğimi düşündüğüm zaman ikinci kitabını okumayı planlıyorum. Aslında ikinci kitapta masum Anna'nın yerine daha sert bir Anna geldiği söyleniyor ama bakalım belli olmaz tabi. -,- Onun dışında anlatım akıcıydı ve okurken eğlendim de. Go Kitap'ın mıknatıslı kapaklarına bayılıyorum ama ana kapağa pek ısınamadım açıkçası.
Önerebileceğim bir kitap ama eğer benim diğer yorumlarımı okuduysanız ve kendi düşüncelerinizle bağdaştırıyorsanız Anna'ya en azından kitabın ilk yarısında gıcık olma ihtimaliniz yüksek. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı günler. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder