29 Mayıs 2015 Cuma

Oniks (Lux #2) | Kitap Yorumu


Oniks nihayet dün bitti. Gerçekten çok akıcı ve güzel bir kitaptı. Okurken acayip zevk aldım ve çok güldüm. Gerçekten çok güldüğümü biliyorum çünkü okulda boş derslerde okurken sınıftakiler bana tuhaf tuhaf bakmıştı. -,- Buna karşın sınav haftam nedeniyle 10 günde anca bitirebildiğim bir kitap oldu ama sınavlarımın (çok şükür) bittiği şu günlerde okusam 2 güne çok rahat biterdi. 

Kitabın kapağına değinmem hem sizin açınızdan hem de benim açımdan çok da iyi olmaz sanırım. O yüzden en iyisi, o konuya hiç bulaşmamak. Zira ağzımı açarsam, gerçekten susmam.  Ama cidden o atlet ne öyle Allahasen. Çok klişe kaçacak ama tam da dedikleri gibi kamyoncu atletine benziyor. -,-



''Daemon'dan hoşlanıyordum. Ondan 'gerçekten' hoşlanıyordum.''



Bu kitapta olaylar biraz daha gelişiyor ve olaylar iyice karışıyor. Merak uyandırma açısından ilk kitaptan daha iyiydi ancak karakterlerin davranışlarında bazı tutarsızlıklar vardı. Karakterleri gerçekten çok seviyorum ancak bazı davranışları beni benden aldı ve şimdi hafiften sinir etmedi de değil. Neyse olur böyle şeyler diyelim ve bir daha olmamasını umalım ama kitap genel itibariyle güzeldi. Zaten seri de bu kitapla kesin olarak favori serilerim arasına girmeyi başardı. 



''Onu güvende tutmak için ne gerekirse yapardım. Öldürürdüm. İyileştirirdim. Ölürdüm. Ne olursa. Çünkü her şeyimdi o benim.''



Kitabın sonu Allah Allah diyeceğim bir şekilde bitti. Öyle biteceğini tahmin etmiştim ama serinin diğer kitaplarında yazar olayları nasıl bağlayacak hiçbir fikrim yok ve merak ediyorum. Bu seriyi hala okumadıysanız, ki ben de çok geç okuduğumu düşünüyorum, mutlaka okuyun derim. Şimdilik hoşçakalın. Bol kitaplı, güzel günler. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder