1 Mayıs 2015 Cuma

Safir Mavi Kitap Yorumu



Safir Mavi'de  an itibariyle bitti ve hemen sıcak sıcak yorumunu yazayım dedim. Bu kitapla kesin olarak favori serilerim arasına girdi zaten bu seri. Aslında konuya nasıl değinmem gerektiğini de bilmiyorum çünkü ilk kitabın devamıydı. Siz en iyisi seri hakkında fikir sahibi olmak istiyorsanız Yakut Kırmızı Yorumu 'na bakın. 


Yalnız bir şey dikkatimi çekti. Normalde bu tarz kitaplarda olay epey bir geniş zaman dilimine yayılarak anlatılır ama iki kitapta topu topu anca bir hafta geçmişti. Aslında bu benim için iyi bir şeydi. Çünkü zaten kitapları bir çırpıda bitiriverdim. İlk kitap daha çok konuya adapte ediyordu okuyucuyu. Bu kitaptaysa olaylar iyice açığa çıkıyor. Yalnız merak uyandıracak bir yerde bitti. Şükür ki serinin üçüncü ve son kitabı elimde mevcut. Serinin kapaklarını çok beğeniyorum ve yine Safir Mavi'nin kapağı da çok tatlıydı. Bu kitap da ayrıca yeni bir karakter geliyor. Gideon'un kardeşi Raphael. Raphael'de alaycılığını abisinden almış sanırım ama kahretsin alaycılık onlara çok yakışıyor. Kesinlikle bu seriyi okuyun derim. Zaten akıcılığı ve büyük puntosuyla siz daha ne olduğunu anlayamadan çabucak bitiveriyor.


SPOİLER !! 

Gideon'un ilanı aşk ettiği bölümde şükür be sonunda dememe karşın son kısımda bu aşkın yalan olabileceği izlenimi verebildiğinden moralim bozuldu. Ama bence ikisi de birbirine aşık. Kontun çetrefilli sözlerini hiç sevmedim. O adamla geçen sahneleri okurken bile rahatsız oluyorum. Onu hiç sevemedim hiç. 

SPOİLER BİTTİ !!

Şimdilik bu kadardı. Bol kitaplı günler. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder