30 Mayıs 2015 Cumartesi

Sahaf Macerası | Kitap Alışverişi #3

Herkese merhaba. :)
Farklı bir yazı ile karşınızdayım bu sefer. Bu bir alışveriş yazısı. Aslında kitap alışverişini yoksulluk çektiğim şu dönemde yapmak gibi bir planım yoktu ama arkadaşım saolsun verdiği gazla sahaf arama telaşına düştük ve başarılı oldukta. Macera kotam epey doldu galiba. Sahaf ararken yaşadıklarımız epey bir süre bana yeter de artar bile sanırım. Tabi bu süreçte yeni kitapçılar da keşfettik ve yolda ürün tanıtımı yapan part-time çalışanlarına yer tarifi sormamamız gerektiğini öğrenmiş olduk. -,- Her şeyin bir ilki vardır diyelim. :)
En sonundaysa aradığımız ikinci el
kitaplar satan mağazayı bulduk. Kitaplar ikinci el olmasına karşın yeni gibiydiler. Ayrıca fiyatları oldukça uygundu. 
Gittiğimiz kitapçılarda fotoğraf çekmekse en sonunda aklıma geldi o ayrı konu ama çektim. Çektim yani o yüzden suçlu değilim. Ancak dediğim ikinci el kitapçı çok küçük ve kalabalık olduğu için malesef orada fotoğraf çekemedim ancak İzmir'de yaşayanlar sanırım zaten biliyorlardır. Zaten Karşıyaka'da onlardan bir dünya var ama yanlış kesime giderseniz sadece normal ve indirim yapmayan kitapçılarla karşılaşıyorsunuz ve bizim gibi ikinci el kitapçıyı sonradan bulunca kendinizden geçiyorsunuz. Bakınız ben. Sanırım içeride kendimden geçtim ve arkadaşımla birbirimizi sürükleyerek çıkardık. -,-
Neyse gelelim bahsettiğim fotoğraflara ;

 

 



Harry Potter'ların ingilizcelerini görünce dibimizin düştüğü  doğrudur. -,-

Gelgelelim aldığım kitaplara ;

Mezarla Randevu  ---->  10 TL  (2.El)
Tek Ayağı Mezarda ---->  10 TL (2. El)
Sessiz İntikam -----> 10 TL (1. El)
Incarceron ----> 15 TL (2. El)
Sapphıqoe ----> 15 TL (2. El)
Şehir Ölüsü ----> 10 TL (2. El)
Çarpık Evdeki Cesetler ----> 16 TL (1.El)


Bunlar arasından aldığım birinci eller de vardı. Agatha Christie'nin kitabını başka bir kitapçıdan aldım. Sessiz İntikam'ı da başka bir kitapçıdan 10 TL'ye aldım. İkinci el satan kitapçıda 5 TL olduğunu görünce hafiften bir içime oturdu ama sonra ilk elden 10 TL'ye aldığım için kazıklanmadığımı anladım ve şu an yeni bebeklerimle mutluyum huzurluyum. 
Şimdilik bu kadardı. Yeni postta Karanlık Zihinlerin yorumunu girmeyi düşünüyorum. Laf aramızda harika ilerliyor. *-*
Bol kitaplı günler. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder