22 Mayıs 2015 Cuma

Obsidiyen (Lux #1) | Kitap Yorumu


Bloğu yine boşladım farkındayım ama bu aralar lanet olası sınavlar ve aslında başlı başına okul kabusum yüzünden kitap bile okumaya fırsat bulamıyorum. Kitap okuyamama sendromumun tek nedeni sınavlar yani. -,-  Bunun kesinlikle kitapla alakası yok. Obsidiyen o kadar akıcı bir kitap ki; yakın zamanda bu kadar çok güldüğüm bir kitap okumamıştım ki gülmeye ihtiyacım olduğu bu dönemde gerçekten çok iyi geldi. Tipik bir uzaylı dünyalı aşkını konu alan bir kitap değil Obsidiyen. Bence çok daha fazlası. Hele Daemon. Ah o öküzlükleri yok mu ? Kitabı okumadan öncebir kitap karakterine öküz denilmesinin nedenlerini bile ciddi ciddi düşünmüştüm ve okuyunca anladım ki kahretsin Daemon öküz olduğu kadar çekici de. 


''Daemon Black'ten, gerçek adı buysa tabii, bütün güneşin enerjisine eşit bir kinle nefret ediyordum.''



Katy'i çok sevdim. En sevdiğim kadın karakter sanırım şu an için Katy. Katy'in bir bloğu var ve o da orantısız okuyor. Kitabın ana temasının uzaylılarla ilgili olduğunu söylediğim bunca şeyden sonra anlamışsınızdır sanırım. Bir de bizim bu çekici öküzümüzün bir kız kardeşi var: Dee. Hatta Dee ve Daemon ikiz. Dee'de çok tatlı bir kızdı. İkizler birbirinden bu kadar farklı olabilirdi. Dee ne kadar uyumlu ve nazikse, Daemon tam tersine o kadar aksi ve kabaydı. Tabi bir de acayip çekici.



''Oldum olası kendimi kitapların arasında kaybederdim. Kitaplar her zaman memnuniyetle balıklama atladığım, bir kaçış yolu olmuştu.''



Bu kadar yoğun olmasaydım, kitabı kesinlikle bir günde bile bitirirdim ki, öyle de oldu sayılır bir bakıma. Koskoca bir hafta boyunca sadece kitabın başlarını okumuşken, geçtiğimiz pazar günü, bir günde kitabı bitirdim. Nasıl bitti, ne ara bitti onun ben de farkında değilim valla.
Bu arada kitabın yorumunu beklettiğim ortaya çıktı neyse bu konuyu geçiyorum. Bunun tek sorumlusu sınavla , performanslar, emrivakiyle performans sınavı yapan hocalardır efendim.Yani ben masumum. -,-


''Sıradaki soru?
Neden bu kadar dangalaksın?
Herkes bir konuda uzmanlaşmalı değil mi?
Şey, harika bir iş çıkarıyorsun.''


Kitap biter bitmez serinin ikinci kitabı olan Onix'e başladım ve hala Onix'i okumaya çalışıyorum. Obsidiyen'de olduğu gibi kitapta hiçbir sorun yok. Aksine kitap çok akıcı ve güzel ilerliyor ama ah şu sınavlar yok mu, ömrümü çürüttüler valla. -,- Neyse az kaldı, ya sabır diyorum ve hepinize bol kitaplı ve sınavsız günler diliyorum. :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder