31 Mayıs 2015 Pazar

Bu ay ne okudum ? | Mayıs Ayı Değerlendirmesi



Herkese merhaba. :)
Bu ay sınavlar nedeniyle anca 7 kitap okuyabildim ki bu bile şu an için bana iyi geliyor. Çünkü bir ara blogta da bahsettiğim üzere o meşhur kitap okuyamama sendromuna yakalanmıştım ama neyse ki geçti gitti. Hatta bu hafta sonu sınavların bitmesinin verdiği rahatlıktan mıdır nedir bilmem 2 kitap bitirdim. Şükür bitirdim de bu ayı batırmaktan kurtardım. -,- Bu ay genel olarak güzel kitaplar okudum. Yani sınavlarım olmasa bir çırpıda rahatlıkla bitebilecek kitaplardı. 


Gelelim puanlamama ;

The 100 ----> 5\4
Zehir Ustası ----> 5\5
Tatlı Şeytan ----> 5\3
Obsidiyen ----> 5\5 
Oniks ----> 5\4
Karanlık Zihinler ----> 5\5
Paranormal ----> 5\4

Instagram hesabıma da oylamamı paylaştım. Instagram hesabıma da göz atmak için ; tık tık





2 yorum:

  1. Alakasız olacak ama Zoraki Düşes nasıl *-*

    YanıtlaSil
  2. Okuduğum ilk tarihi aşk romanıydı. Geçen yaz okumuştum ama sevdiğimi hatırlıyorum. Aşırı derecede olmasa da müstehcen kısımlar vardı ama rahatsız olmamıştım. Önerebileceğim bir kitap. :)

    YanıtlaSil