26 Nisan 2015 Pazar

Yakut Kırmızı | Kitap + Film Yorumu

Herkese merhaba. :)
Bu harika kitapta bitti ama valla ben ne ara bitti nasıl bitti anlamadım. Çok güzeldi. Hatta fazla güzeldi. Hatta güzelden öte tatlıydı. Evet kitap tatlıydı. -,-  Neyse konuyu saptırmadan asıl konumuza yani yorumuma dönüyorum. Gwendolyn sıradan bir onuncu sınıf öğrencisiyken ailesinin sırrını öğrenir. O bir zaman yolcusudur. Yani zaman yolcusu geni taşımaktadır ancak bu genin aslında kuzeninin taşıdığı düşünülmektedir ancak beklenenin aksine zamanda Gwendolyn sıçrama yapar. Gideon ise erkeklerin zaman yolcusudur. Onun o alaycılığı ve yeşil gözleri yok mu , beni benden aldı. Arada sırada öküzlüğü tutuyordu ama o hallerini de çok sevdim. Ayrıca keman çalıyor ve keman çalan kişileri severim. Neyse. 

 Her zaman yolcusu bir taş adı alıyor. Gwendolyn yakutu , Gideon ise elması simgeliyor. Ve bunların görevi 12 zaman yolcusunun kanını zamanda yolculuk yaparak alıp döngüyü tamamlamak. Aslında döngü 17 yıl önce tamamlanmak üzereydi ancak Gwendolyn'in kuzeni Lucy ve zaman yolcusu partneri Paul'un kronografı alıp kaçmasına dek. İşte konusu böyle ama daha derine inmeyeceğim kendiniz okuyun çünkü bu kitabı bence herkes okumalı. Zaten isteseniz de istemeseniz de bir çırpıda bitiveriyor. Serinin diğer kitabına hemen başlamayı düşünüyorum. Kapaksa zaten harika. Zaten serinin bütün kapaklarını ben çok sevdim. Ayrıca sırt kısımları kitaplıkta çok hoş duruyor. Ayrıca hemen ardından filmini de izledim. Aslında filmini de beğendim. Gerçekten güzeldi tabi bazı yerlerde değişiklikler vardı ama filmle kitap arasında uçurum yoktu yani. Filmini izlemenizi de öneririm ama her zaman dediğim gibi önce kitabını okuyup sonra filmini izleyin. Şimdilik bu kadar. Bol kitaplı günler. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder