19 Nisan 2015 Pazar

İzmir Kitap Fuarı Macerası | Kitap Alışverişi #2

Herkese Merhaba. :) Nasılsınız ? Valla  ben bomba  gibiyim. Saydığım günler bitti ve sonunda kitap fuarı günü geldi çattı. Aslında fuar dün açıldı ve ben hem dün hem bugün gittim ve resmen fuarı yağmaladım. Sanırım artık uzun bir süre kitap alışverişi yapamayacağım. Ama neyse , çok güzel ve istediğim kitapları aldım. Bu arada ben direk konuya girdim ama İzmir Kitap Fuarı'ndan bahsediyorum. 26 Nisan' a kadar açık bu arada. Bazı yayınevlerinin
indirimleri gerçekten güzeldi. Mesela Go Kitap'a mutalaka uğrayın derim. Hem bütün kitapları 10 Tl'ydi , hem bir sürü ayraç verdiler , hem de poster verdiler. Daha ne olsun. Ayakta alkışlıyorum. Zaten favori yayınevlerimden Go Kitap. Onun dışında Pegasus standında The Reading Lady bloğunun sahibi Onur ablayla da tanıştım. O kadar güzeldi ki. Ben ve arkadaşım ( Güneş'e ayrıca selamlar)  epey heyecanlanmıştık ama Onur abla gerçekten çok sıcak ve tatlı biri. Neyse onun için de ayrıca havalarda uçtum zaten. Onun dışında Pegasus'ta set halinde alınan kitaplar normal fiyatlarına oranla epey indirimliydi diyebilirim ama tek kitapları bir Pegasus klasiği olarak çok da uygun değildi. Ama el mecbur aldım. -_- Dex'te de epey indirim yaptılar. On8 Kitap'sa çok uygundu. Yürüyen kentler serisi (toplam 4 kitap ) 30 TL'ydi. Üstelik bir sürü ayraçta verdiler ve kitaplar gerçekten kaliteli. Aslında ilk kitabının eski baskısı bende vardı ama sırt kısımlarının uyması için ucuza bulmuşken kendimi tutamayıp aldım. Bundan kardeşim de epey karlı çıktı çünkü o kitabı o da istiyordu ve eski baskısı onun oldu. Sonra Ephesus Yayınları çok pahalıydı. Mesela 25 TL etiket fiyatı olan bir kitabı en fazla 20 TL yapıyorlardı.  Martı Yayınları'ndaysa bazı kitaplar ( ki çoğu ) 10 TL'ydi. İşte fuar ekonomisi böyleydi. Ortamsa zaten harikaydı. İkinci gidişimde ekildiğim için tek gitmek zorunda kaldım ama oraya gidince zaten yalnız kalmıyorsunuz. Potterhead'larla tanışmak ayrı bir mutluluktu. Sizde İzmir'de yaşıyorsanız kesinlikle gidin derim. Zaten senede bir defa yapılıyor bence bu harika ortamı görme fırsadı kaçmaz.

FUARDAN KARELER














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder